Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu arvamuse avaldamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>,Põllumajandus- ja Toiduamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,OÜ Anguilla <[email-masked]>, "AS Enefit Green" <[email-masked]>, "Jekaterina Trofimova" <[email-masked]>, "AS Enefit Green" <[email-masked]>,OÜ Paide Päike <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 13:56:33 +0200

Meie 16.01.2024 nr 7-6/24/147-1

Tere!

Paide Linnavalitsus edastab projekteerimistingimuste eelnõu ehitusseadustiku 
§ 31 lõike 4 alusel arvamuse avaldamiseks. Planeeritud maakaabel on 
kavandatud läbi mitme kinnisasja, mis ehitusseadustiku § 83 lõike 1 punkti 2 
alusel on tegevus, mis vajab projekteerimistingimusi. Kirja manusesse on 
lisatud projekteerimistingimuste eelnõu seisuga 16.01.2024.

AS Enefit Green esitas Paide Linnavalitsusele projekteerimistingimuste 
taotluse Mündila (katastritunnus 56502:003:0048) ja Taganurme 
(katastritunnus 56502:003:0106) katastriüksuste vahelisele alale keskpinge 
maakaabelliini ehitusprojekti koostamiseks. Tegevuse eesmärk on Taganurme 
katastriüksusele rajatav päikeselektrijaam ühendada alajaamaga. Kavandatava 
maakaabli pikkuseks on ligikaudu 1,2 km. Projekteerimistingimuste eelnõuga 
tehakse ettepanek määrata ehitusõigus keskpinge maakaabelliini 
ehitusprojekti koostamiseks.

Ettepanekud projekteerimistingimuste eelnõu kohta palume esitada kirjalikult 
hiljemalt 26. jaanuariks 2024 e-maili aadressile: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Informatsioon eelnõu kohta: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Tervitades

Peter Luuk

Linnaarhitekt

Paide Linnavalitsus

Tel 383 8632